Unatoč činjenici da je pojam „marka” ili “brand” uobičajen i često korišten izraz, do sada markentigaši i trgovci nisu došli do konsenzusa o tome što je robna marka ili brand „Marka je naziv, pojam, dizajn, simbol ili bilo koja druga značajka koja identificira proizvode ili usluge jednog prodavatelja za razliku od proizvoda drugih prodavača ”(Common Language Marketing Dictionary). Sličnu definiciju daje i američki istraživač P. Kotler. Njegovo tumačenje izraza „robna marka“ glasi: „Marka je naziv, pojam, dizajn, simbol ili bilo koja druga značajka koja identificira dobro ili uslugu jednog prodavatelja različitu od one drugih prodavača“ (Kotler, Wong, Armstrong, 2010).
Drugi pristup je definiranje robne marke „putem potrošača“. Ovaj pristup ne razmatra pojam robne marke sa stajališta tvrtke i njenih ideja, već sa stajališta potrošača i njegovog ili njezinog razumijevanja određene marke, proizvođača, proizvoda ili usluge. Dakle, glavni pokazatelj koji određuje brend kao kvalitativne karakteristike proizvoda koje razlikuju proizvod od drugih na tržištu. David M. Ogilvy definira brend kao sliku proizvoda koji se razvio i koji je pohranjen u svijesti potrošača:
„Brend je neopipljivi zbroj atributa proizvoda: njegovo ime, pakiranje i cijena, povijest, ugled i način oglašavanja. Brend je također kombinacija dojmova koje ostavlja na potrošače i rezultat njihovog iskustva u korištenju brenda ”(Pertsiya, 1999.)
Relevantnost znanstvenih rješenja omogućuje stvaranje temelja za povećanje tržišnog udjela, profitabilnosti i konkurentnosti poduzeća u modnoj industriji.