Revija Tenis

Okidači prodaje na društvenim mrežama

Strast

Strast se odnosi na one društvene aktere i osobnosti koji mogu povećati društvenu motivaciju, angažman i praćenje određenih modnih brendova. Korisnici društvenih medija vjeruju da ljudi sa strašću znaju više o trendovima, stilu, dizajnu i drugim iskustvima. Ljudi sada prate modne stručnjake i poznate osobe kako bi znali što je u trendu i što modni stručnjaci i slavne osobe nose u svom svakodnevnom životu. Korisnik 1 je izjavio: Na primjer „Jako mi se sviđa Nike jer ga mnoge moje idealne i omiljene slavne osobe nose u svom svakodnevnom životu; pa njihovo nošenje i dijeljenje na njihovom Instagramu stvara moju namjeru i ja volim ovaj brend. ” Utvrđeno je da pozitivne ocjene poznatih osoba i modnih stručnjaka mogu povećati privlačnost i angažman. Korisnik 2 je izjavio:: “Nalazio sam pozitivne kritike o Adidasu kad god sam pitao pametnije od sebe, one s boljim znanjem i iskustvom na Instagramu, tako da mi je ova marka postala privlačna.” Ljudi su sada angažiraniji putem Facebook i WhatsApp grupa. Ovi SMP -ovi povezuju ljude koji imaju zajedničke interese, poput želje da znaju više o svojim modnim brendovima. Na primjer, korisnik 3 je rekao: „Pratim stranice modnih grupa na Facebooku na kojima neki poznati modni stručnjaci iznose svoja gledišta o Guess-u, Gucciju i Tommyju, pa mi privlači pozornost jer mi se njihov dizajn jako sviđa. ” Ove grupe imaju aktivne stručnjake koji dijele svoje slike i stavove o robnim markama, što može povećati interes drugih korisnika društvenih medija.

Sklonost

Društvena sklonost odnosi se na društveno generiranu tendenciju prema nekim specifičnim modnim brendovima. Društvene tendencije generira dinamika grupe ili modni stručnjaci na temelju njihovog iskustva i stručnosti. Ljudi slijede modne stručnjake ili grupu ljudi koja imaju više znanja i stručnosti, što im može privući pažnju i angažman putem SMP -ova. Na primjer, korisnik 4 je rekao: „Vrlo sam zainteresiram kupiti novi modni nakit kako bih mogao izgledati uočljivije na eventima i drugim društvenim događajima. Otkrio sam da moji prijatelji prate nove trendove GUESS-a , pa sam i ja sad više sklon ovom brendu. ” Dijeljenje linkova s prijateljima na mrežama može pomoći ljudima da upoznaju najnoviji modni trend. Na primjer, koisnica 33 je rekla: „Zaista se volim držati unutar modnog trenda; stoga su većina mojih prijatelja modni stručnjaci koji stalno dijele nove modne valove i trendove, što me zaista privlači. ” Ljudi imaju društveni krug, poput modnih stručnjaka, koji imaju bogate informacije o tome koji brendovi uvode društveno elegantnu, trendi, otmjeni. Njihovo sheranje trendova na društvenim mrežama može povećati vjerodostojnost informacija. Na primjer, jedan korisnik je rekao „većina mojih prijatelja nosi brendove poput North Facea i Guccija jer su elegantni i trendi, pa onda biram ove brendove za sebe i svoju obitelj. ”

Toplina

Individualna toplina odnosi se na pojedince koji su strastveni prema modi i na koje drugi utječu. U ovoj kategoriji neki ljudi postavljaju modne trendove, a neki ih sljede. Neki ljudi imaju modnu stručnost pa njihov društveni krug prihvaća i potiče njihove preporuke. Na primjer, sugovornica 18 je izjavila: „Ostvarujem veliku pozornost svojih prijatelja i drugih društvenih krugova zbog svoje modne stručnosti. Uzimaju me kao modnu inspiraciju; stoga žele pratiti moje objave kako bi mogli izgledati poput mene. ” S druge strane, neki ljudi vole pratiti modne stranice sa svrhom upoznavanja stilskih trendova i mode. Vole pratiti ljude i stranice jer strastveno prate što drugi ljudi nose i što je prikladno za njihove osobnosti. Sugovornik 38 je rekao: „Sviđa mi se stranica na Facebooku na kojoj sam pronašao najutjecajnije modne i stilske trendove koji privlače moju pažnju; čitam i komentare ispod objava jer tako saznam više o iskustvima drugih. ” Pratitelji mode prate osobe koje su uključene u nove modne trendove na stranicama Instagram, Facebook i Snapchat.

Okolina

Naklonost ka mišljenju prijatelja, grupe i poznatih osoba može povećati angažman modnog brenda. Utjecaj okoline povezan je s izjavama i jačinom mišljenja nekih ljudi iz okoline, što utječe na razinu njihove interakcije s brandom. Ljudi vole vidjeti da njihove omiljene brendove podržavaju vjerodostojni ljudi. Vole se povezivati s društvenim krugom jednakog statusa i sklonosti prema modnom brendu. Na primjer, sugovornik 5 rekao je: „Imam krug prijatelja s visokim društvenim statusom pa su mi se jako svidjeli njihovi zajednički videozapisi i slike koji povećavaju moju privrženost Gucciju.” Ljudi dijele nesviđanja, sviđanja, komentare, slike, video zapise i iskustva na SMP-ovima kako bi pokazali svoju naklonost prema određenim ljudima i brendovima. Na primjer, sugovornik 10 je rekao, „Pratimo zajedničkog prijatelja iz djetinjstva koji je postao slavan i ima milijune sljedbenika. Otkrili smo ogroman broj razloga zašto moj prijatelj i njegovi foloweri vole Nike, pa nam se ovaj brand jako sviđa. ” Ljudi vole slijediti profesionalce koji su poznati kao najbolji ambasadori novih trendova i modnog stila. Neki ljudi kupuju kombinacije različitih marki jer odgovaraju njihovoj ekonomskoj pripadnosti. Na primjer, sugovornik 23 rekao je: „Iako ja i moji prijatelji jako volimo nositi Nike, ovaj brend je za mene preskup. Zato si kupim trendi Nike kapu, ali hlače i košulju kupujem od drugih brendova”.