Revija Tenis

Latest ekit news

Ekit Latest News

Četiri vrste influencera

Snooperi – njuškala

Snooperi su otkrivači društvenih platformi. Motivirani su čistim zadovoljstvom koje proizlazi iz stvaranja i dijeljenja sadržaja. Stvaranje sadržaja njihov je hobi ili strast, koji rado dijele sa svojom publikom. Motivi za stvaranje sadržaja na društvenim mrežama su im samoizražavanje, dijeljenje i doživljavanje s drugima ili izgradnja i upravljanje društvenom mrežom prijatelja i kontakata. Znatiželjni su istražiti nove alate poput kamera, alata za montažu, svjetla i iskusiti kako je sadržaj percipirala njihova publika. Snoopers često dijele duboke privatne uvide sa svojom publikom. Na primjer, ono što ih drži angažiranima ili što ih čini zaokupljenima u svakodnevnom životu, što ih hrabri i nadahnjuje kao osobe.

Informers

Informeri nastoje podijeliti svoje znanje, čime se popunjavaju važne praznine u određenim sadržajnim područjima na društvenim mrežama. Za razliku od Snoopersa, motiv Informera je kreirati informativni i obrazovni sadržaj koji traži njihova publika. Doprinose svojim visokim stupnjem stručnosti i poznavanjem područja (npr. crtanje, šminkanje, pečenje, medicina…). Njihova publika traži savjet i pomoć pri rješavanju pitanja vezanih za neko područje. Informeri svojim sadržajem zadovoljavaju potrebe, znatiželju i interese svoje publike. Informerima je stalo da ih se doživi kao pouzdan i vjerodostojan izvor informacija. Svjesni su svoje odgovornosti i cijene povratne informacije publike o kvaliteti sadržaja.

Infotaineri

Infozabavljači su hibridna verzija informera i zabavljača. Infotaineri su načitani stručnjaci u svom području. Međutim, teme povezane sa sadržajem su sekundarne u smislu da sadržaj uključuje veći udio zabavnih elemenata. Zabavne teme uključuju prilagođene i emocionalne elemente, poput video blogova (tj. Vloga). Infotaineri stvaraju isključivo informativni sadržaj, zabavni sadržaj i sadržaj koji uključuje oba elementa. Sadržaj privlači raznoliku publiku: neki se više odnose na influencera kao stručnjaka u svom području, drugi se više odnose na osobnu razinu.

Zabavljači

Zabavljači pružaju zabavu, užitak i opuštanje svojoj publici stvaranjem zabavnih sadržaja. Zabavni sadržaj obuhvaća glazbu, glumu, horor ili komediju. Sadržaj varira ovisno o kreativnosti influencera, inovativnosti, vizijama i pripovijedanju. Za razliku od Informera, zabavljači pružaju svojoj publici dobar provod i često svom sadržaju pridaju osobni pečat, povezanost i uvid. Zabavljači su često utjecajni poduzetnici koji u pozadini imaju timove koji im pomažu u stvaranju i održavanju sadržaja (npr. montaža, snimanje, upravljanje društvenim medijima). Iako zabavljači mogu imati tim koji im pomaže u upravljanju publikom, oni se percipiraju kao jedan entitet i ostvaruju blizak kontakt s publikom.

Upravljanje influencerima tj. Influencer Relationship Management posao je kojima se bave specijalizirane makretinške agencije.